Veckorna som gått!

Det händer mycket just nu och ibland hinner jag inte med att reflektera över hur jag mår, hur Elias mår eller hur Micke och min övriga familj mår. Ska ta igen lite förlorad tid nu under semestern och verkligen rå om de mina.


Glada, goda, vackra vännen Yvonne fyllde 50 år 18:e juni och vi överraskade
med middag på retaurangen En liten Röd i Östersund. Vi som firade var
Tove och Björn Lindström, Kristina Lindholm och Micke å jag. GRATTIS!


Kalle Kuling på sin moppe. Känner sig som 15 år igen. Snällt att
bjuda Elias på en sväng.


Ännu ett föl är fött i Alsen. Malin Connysson är ägarinnan och väldigt stolt.


Samling på Backgården för att klä Midsommarstången!


Starka killar hjälps åt att resa stången så vi får dans Små Grodorna.


Micke med Kalle Kulings mamma Brita i vacker sockendräkt.

Linn och Elias har precis sjungit Idas sommarvisa.

Moffa får hjälp med att fixa utsikten från verandan. Elias och han kör
iväg buskarna till majbrasan nere vid Hovikskojan.

Elias svalkar av sig i baljan på verandan.

Elias campar hemma i vardagsrummet. Han har hittills sovit här i
två nätter och sommaren är lång så det blir säkert fler. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0