Sommar och solsken och Alpackor i hagen!

Det var vinter sist jag skrev i bloggen och nu har sommaren kommit och jag har bara två veckor kvar till semester. Känns skönt men tror inte jag hinner ta mer än två veckor då det är supermycket att göra på jobbet. Får ta igen ledigheten någon annan gång. Var i Tronheim i helgen och jobbade med att få fler norrmän att besöka oss och det var trevligt.

Elias har varit på fotbollsskola i veckan och det var en ny erfarenhet för honom. Ska bli kul att se om han fortsätter i mammas fotspår och jag blir gärna en lagledare i hans lag. Jag har också fått mer erfarenhet och det är av att umgås med Alpackor. Grannen Maria Ericson har tre superfina djur och de är fantastiska men också underliga.


Alpackan Ricki och jag på promenad vi Alsensjön.


Elias har sparat pengar till en studsmatta och den är mycket populär.
Här hoppar Ella, Marta, Elias och Oliver medan Eskil tittar på.

Två av tre killar i familjen sover gott i soffan.

Skrämmande varelser har landstigit på veranda - men jag tror jag känner igen honom :o)

Nationaldagen firades in med ett besök på Ocke Trädgård och Travskolan
Wången som släppte ut ystra 2-åringar på sommarbete.

Avslutade helgen med en rockkonsert till tonerna av pappas favorit Bon Jovi.
Hur kan jag ha missat att lyssna på en sån begåvning ?!!? Får ta igen det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0